04 June 2011

Acid Khoudri : Aku kembali..

Salam buat semua...

Aduhai...agak lama juga aku sudah tidak menulis di blog ni...mungkin kerana terlalu sibuk dengan pengajian & hal-hal lain....tapi tidak apa, sekarang aku kembali di arena ini....haha

Pertama sekali, aku ingin ucapkan jutaan terima kasih buat semua yang masih menyokong aku, tidak kisahlah yang sudi jadi pengikut (follower) ataupun tidak sebab aku tahu ada sesetengah orang tidak ada masa untuk menjadi pengikut....hehe...syok sendiri plak....tapi inilah kenyataannya yang aku sendiri baru tahu....huhu

Kedua, aku ingin mengambil kesempatan ini kepada semua rakan-rakan yang ada di arena ini untuk bersama-sama rakan yang lain memberi tunjuk ajar & nasihat kepada aku dalam dunia blog ini...maklumlah baru anak jagung....huhu

Akhir sekali, semoga apa yang akan aku kongsikan, tuliskan dan paparkan di halaman aku ini akan menjadi satu maklumat @ bahan yang bermanfaat buat kita semua...berkongsi & saling nasihat menasihati antara kita......@AK

~SALAM UKHWAH~

No comments:

Post a Comment