16 February 2012

Penghargaan yg murah

" Pahit getir hidup dan pengorbanan 
terpaksa dihadapi demi kejayaan "
Ella - Standing In The Eyes of The World.

Assalamualaikum W.B.K buat kalian semua. 
Agak lama juga tidak update blog ini, 
tapi alhamdulillah kali ini 
aku diberi kesempatan untuk buat entri baru. 
Pasal keputusan aku daa... HaHa

Alhamdulillah Hamdan Kathiran Ya Rabb...

Result semester lepas sudah pun keluar 
dan aku agak puas hati dengan apa yang aku dapat. 
Rezeki Allah selalu ada 
pada orang yang berusaha dengan cara yang halal. 
Betulkan?? 
Alhamdulillah..=)


Di kesempatan ini aku ingin mengambil kesempatan 
untuk mengucapkan jutaan terima kasih 
kepada semua teman seperjuangan:

NAZIM
ANOD
ARIFF
BOB
IFTITAH
NAEEM
HAFIZI

Barakallah & Jazakallah Khairan !!

dorg lah yang telah banyak membantu 
sepanjang semester 9 tahun lepas. 
Budi dan jasa baik kalian 
aku tak tahu nak balas macam mana, 
tetapi aku harap keputusan aku semester lepas ni 
cukup sebagai bukti betapa berkesannya 
& berbaloinya usaha kita selama ini. 

Yup, hanya Allah tahu betapa peritnya & payahnya kita 
untuk study satu-satu subjek. 
Tapi Alhamdulillah, 
Allah selalu bagi rezeki pada mereka yang berusaha.

Untuk Semester akhir ini, 
aku akan lebih berusaha keras sekeras mungkin 
(study smart masih perlu dikekalkan). 
Hanya Allah saja yang tahu perasaan aku 
bila masuk semester akhir ni
setelah 9 semester @ 4 tahun dilalui. 

Uhhhh...lama tu...sudah penat daa...HuHu

Salam, Bye~

No comments:

Post a Comment