21 December 2010

Bersama Teman Ke Tambunan

Alhamdulillah syukur dipanjatkan kepada Allah kerana sekali lagi aku dapat keluar menikmati keindahan bumi bersama teman-temanku yang kesemuanya sangat menggembirakan. Kami adalah kawan yg baik sejak di bangku sekolah dahulu.

Pada awalnya, kami agak takut oleh sebab sehari sebelum itu ada satu kemalangan yg berlaku di jalan Tambunan tersebut yg meragut nyawa 4 orang. Jadi, kami hanya tawakal kepada Allah supaya kami diberi keselamatan pergi dan balik. Alhamdulillah, kami selamat..

Selama tiga hari dua malam kami berada di bumi Tambunan, Sabah yang amat sejuk. Banyak tempat yg kami lawati antaranya Air Terjun Mahua, Sungai Kinasagaran, TVRC & byk lagi...

Terima Kasih kpd sahabat kami, Mariedah @ Cgu.Mariedah, Kak Nurul, Us. Zainuddin & juga Cgu.Ramlin serta anak-anaknya yg comel...Semoga Allah memberi kalian rezeki yg melimpah-limpah...Amin.

Sepanjang kebersamaan kami di sana, byk yg telah kami kongsi bersama. Sudah namanya holiday, so tiada masa utk bersedih & berduka. Apa yg kami tahu, kami sangat gembira & enjoy ketika berada di sana..

Aini & Zila...gembira sakan.


Gossip Time...haha


Teruja dgn keindahan alam...


ni la sg.spinx...nama baru...huhu


Air yg sgt sejuk...indahkan?...hehe


No comments:

Post a Comment